19 Marzo 2024

Scriptanews.it. Notizie ed informazione in Carnia

Scriptanews.it, notizie da Tolmezzo, Carnia, Friuli

Concorso Gjso Fior. Premiazione dei vincitori il 21 dicembre a Verzegnis

4 min read
Appuntamenti in Carnia

Appuntamenti in Carnia

È tempo di premiazioni per il concorso internazionale di poesia in lingua friulanaGjso Fior”, l’appuntamento a cadenza biennale, organizzato dall’amministrazione Comunale di Verzegnis in collaborazione con la Provincia di Udine e la Società Filologica Friulana, Friuli nel Mondo e ARLeF (Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane).

I vincitori sono stati scelti dopo attenta valutazione dalla Giuria – composta da Domenico Molfetta, Bruno Mongiat, Erminio Polo, Monica Tallone e presieduta da William Cisilino – che ha esaminato complessivamente quasi un’ottantina tra autori, provenienti anche da paesi esteri, e scuole di tutta la Regione. Il  concorso, che quest’anno è giunto alla sua decima edizione, è a tema libero e riservato ad autori che scrivono in lingua friulana e agli alunni delle scuole primarie del Friuli Venezia Giulia. Mentre per la sezione autori si poteva partecipare solo al concorso poetico con un massimo di tre poesie inedite, nel caso degli alunni delle scuole primarie era possibile partecipare anche a “Dipingi la poesia”, iniziativa a loro riservata e inaugurata nella precedente edizione, a cui si poteva prendere parte con un massimo di tre disegni ispirati ai versi del poeta Gjso Fior. Tutti i disegni pervenuti saranno esposti e potranno essere ammirati il giorno della premiazione che si svolgerà domenica 21 dicembre 2014, presso la Sala Consiliare del Comune di Verzegnis. L’evento sarà diviso in due parti: dalle 14.30, dopo i saluti, verranno premiati i partecipanti della sezione scuole primarie, prima i vincitori dei disegni e poi quelli delle poesie che saranno lette dagli autori stessi. A tutti i bambini presenti, infine, verrà offerta una gustosa merenda.

Alle 17.30 la seconda parte della premiazione, dedicata alla sezione autori, che sarà caratterizzata dall’esibizione della giovane cantante friulana e nuovo volto del cantautorato italiano Giulia Daici. Giulia, che è stata premiata con numerosi premi – tra cui il secondo posto per le “Targhe Tenco 2013  e che si è distinta in molti Festival nazionali, introdurrà la serata cantando assieme ai bambini della scuola primaria di Verzegnis e poi scandirà questa seconda parte con tre momenti musicali. A seguire ci sarà la presentazione della mostra “Dîs Edizions dal Premi  Gjso Fior” e la proclamazione dei vincitori della sezione autori.

Per informazioni ci si può rivolgere allo Sportello del Cittadino di Verzegnis telefonando al numero 0433 487460 oppure visitare il sito internet www.comune.verzegnis.ud.it .

COMUN DI VERGEGNAS

Al è timp di premiazions pal concors internazionâl di poesie in lenghe furlane “Gjso Fior”, l’apontament che al cole ogni doi agns, inmaneât de aministrazion Comunâl di Vergegnas in colaborazion cu la Provincie di Udin e la Societât Filologjiche Furlane, Friûl intal Mont e ARLeF (Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane).

I vincidôrs a son stâts siezûts dopo di une valutazion atente de Jurie – formade di Domenico Molfetta, Bruno Mongiat, Erminio Polo, Monica Tallone e, tant che president,  William Cisilino – che e à esaminât in dut cuasi une otantine tra autôrs, ancje dal forest, e scuelis di dute la Regjon. Il  concors, che chest an al è rivât ae sô decime edizion, al è a teme libar e risiervât a autôrs che a scrivin par furlan e ai arlêfs des scuelis primariis dal Friûl Vignesie Julie. Pe sezion autôrs si podeve cjapâ part dome al concors poetic cuntun massim di trê poesiis mai publicadis, invezit, tal câs dai arlêfs des scuelis primariis si podeve partecipâ ancje a “Dipingi la poesia”, iniziative risiervade ai fruts e screade te edizion passade, dulà che si podeve concori cuntun massim di trê dissens ispirâts a lis poesiis dal poete Gjso Fior. Ducj i dissens rivâts a saran metûts fûr e a podaran jessi amirâts la dì de premiazion che e vignarà fate domenie ai 21 di Dicembar 2014, li de Sale Consiliâr dal Comun di Vergegnas. L’event al sarà dividût in dôs parts: des 14.30, daspò dai salûts, a vignaran premiâts i partecipants de sezion scuelis primariis, prime i vincidôrs dai dissens e dopo chei des poesiis, che a saran letis dai autôrs stes. A ducj i fruts presints, tal ultin, e vignarà ufierte une mirinde gustose.

Aes 17.30 la seconde part de premiazion, dedicade ae sezion autôrs, che e sarà caraterizade de esibizion de zovine cjantante furlane e gnove muse dal cjantautorât talian Giulia Daici. Giulia, che e je stade premiade cuntune vore di premis – tra chescj il secont puest pes “Targhe Tenco 2013  e che si è fate preseâ in tancj Festival nazionâi, e inviarà la serade cjantant cui fruts de scuele primarie di Vergegnas e dopo e segnarà il pas di cheste seconde part cun trê moments musicâi. Daspò e vignarà presentade la mostre “Dîs Edizions dal Premi  Gjso Fior” e e sarà fate la proclamazion dai vincidôrs de sezion autôrs.

Par informazions si pues domandâ al Sportel dal Citadin di Vergegnas telefonant al numar 0433 487460 o ben si pues lâ a viodi il sît internet www.comune.verzegnis.ud.it .

Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeCheck Our Feed